ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
735
دکتر حسین بهمنی کوخدان

حسین بهمنی کوخدان

شماره نظام پزشکی: 187668
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یاسوج - یاسوج، شهید رجایی، ستارخان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین بهمنی کوخدان را داشته است.

نظرات در مورد حسین بهمنی کوخدان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر حسین بهمنی کوخدان، دکترای پزشکی در شهر یاسوج است. مطب دکتر حسین بهمنی کوخدان در یاسوج، شهید رجایی، ستارخان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09057411012 تماس بگیرید.

تاکنون 735 نفر از پروفایل دکتر حسین بهمنی کوخدان، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین بهمنی کوخدان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسین بهمنی کوخدان امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین بهمنی کوخدان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین بهمنی کوخدان: یاسوج، یاسوج، شهید رجایی، ستارخان
  • تلفن مطب دکتر حسین بهمنی کوخدان: 09057411012
  • تخصص دکتر حسین بهمنی کوخدان: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل