ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.1K
دکتر حسین جعفری خوزانی

حسین جعفری خوزانی

13 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ک-د-01260
کارشناسی ارشد کاردرمانی
87%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - به صورت هوم ویزیت دیده می شود . مطب : خیابان سروش بعد از مسجدالغفور کوچه ۴۳ مرکز ارمان؛ برای کودکان
درباره من

ده سال سابقه کار در زمینه نورولوژی کودکان و بیماران بزرگسال( فلج مغزی بیماری های عصبی عضلانی کودکان سکته مغزی ، پاکینسون، نوروپاتی و میوپاتی) 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین جعفری خوزانی را داشته است.

نظرات در مورد حسین جعفری خوزانی

87%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
مهدیه
1402/06/28
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک بسیار عالی هستن راضی هستم اصلا برای پول کار نمیکنن ودلسوزانه برای مریض کار میکنن تشخیص خیلی خوبی دارم خدا حفظشون کنه
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر حسین جعفری خوزانی، کارشناس ارشد کاردرمانی در شهر اصفهان است. مطب دکتر حسین جعفری خوزانی در به صورت هوم ویزیت دیده می شود . مطب : خیابان سروش بعد از مسجدالغفور کوچه ۴۳ مرکز ارمان؛ برای کودکان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09137309113 تماس بگیرید.

تاکنون 2.1K نفر از پروفایل دکتر حسین جعفری خوزانی، کارشناس ارشد کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 87٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین جعفری خوزانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسین جعفری خوزانی فردا 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین جعفری خوزانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین جعفری خوزانی: اصفهان، به صورت هوم ویزیت دیده می شود . مطب : خیابان سروش بعد از مسجدالغفور کوچه ۴۳ مرکز ارمان؛ برای کودکان
  • تلفن مطب دکتر حسین جعفری خوزانی: 09137309113
  • تخصص دکتر حسین جعفری خوزانی: کارشناسی ارشد کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل