ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
949
دکتر حسین حقیقی

حسین حقیقی

27 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 64548
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (1 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

گرگان - گرگان، استاندارد، استاندارد 9
درباره من

اینجانب متولد اول شهریور 1346،در ابر شهر تاریخی جهان زادگاه حکیم،عمر خیام و عارف هفت شهر عشق،عطار به دنیا آمده ام.

تحصیلات ابتدایی در دبستان کمال الملک. مدرسه راهنمایی ابوسعید ابوالخیر.دبیرستان علامه طباطبایی.

تحصیلات دانشگاهی: قبولی در دانشگاه اصفهان،رشته پزشکی بیهوشی و انتقال به دانشگاه بابل.

فارغ‌التحصیل 1376از بابل

شروع به کار:مرکز بهداشت گرگان.طرح نیروی انسانی و سپس معاون بهداشت و درمان بنیاد جانبازان استان گلستان و سپس معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید استان تا سال 14۰۱

 کار در رشته پزشکی به مدت ۲۷ سال در زمینه ترک اعتیاد ، مشاوره و روانشناسی در زمینه های اعصاب روان، مشاوره تحصیلی، خانوادگی و استعداد یابی.

همچنین کار‌‌و تجربه در زمینه پوست و زیبایی،فیزیوتراپی و ماساژ درمانی و ورزشی و سنتی 

و برگزاری کارگاه های آموزشی طب سالمندی و طب پیشگیری و درمان بیماریهای سایه و سرطانها،تغذیه،مهارت های اساسی زندگی،استرس،مدیریت هیجان و نشاط و جوانی ، راز طول عمر ، ارتباط موثر و اعتماد بنفس و انتخاب درست و… و 

با معالجه و مشاوره بیش از 8 هزار مدد جوی اعتیاد‌ و بیش از ۲۰ هزار شرکت کننده در کارگاه های آموزشی مختلف و تألیف بیش از ۲۴ عنوان کتب علمی، روانشناسی ،پزشکی ‌و فرهنگی که همه شابک کتابخانه ملی ایران دارند. 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین حقیقی را داشته است.

نظرات در مورد حسین حقیقی

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن جهت مشاوره اعتیاد مراجعه کردم و با دقت کامل، دکتر حقیقی حرف های مرا گوش کرد و با مشاوره و روان درمانی و دارو درمانی من را از شر اعتیاد رهایی داد و توصیه به دیگران نیز در مراجعه به ایشان دارم.
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر حسین حقیقی، دکترای پزشکی در شهر گرگان است. مطب دکتر حسین حقیقی در گرگان، استاندارد، استاندارد 9 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 949 نفر از پروفایل دکتر حسین حقیقی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین حقیقی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسین حقیقی امروز 11:45 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین حقیقی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین حقیقی: گرگان، گرگان، استاندارد، استاندارد 9
  • تلفن مطب دکتر حسین حقیقی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر حسین حقیقی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل