ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
کارشناس حسین محلوجی قمی

حسین محلوجی قمی

شماره نظام پزشکی: ت-3845
کارشناسی علوم تغذیه
پزشکان آنلاین تغذیه منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - خ مفتح شمالی کوی نوری اسفندیاری پ42 واحد 1
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین محلوجی قمی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد حسین محلوجی قمی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس حسین محلوجی قمی، کارشناس علوم تغذیه در شهر تهران است. مطب کارشناس حسین محلوجی قمی در خ مفتح شمالی کوی نوری اسفندیاری پ42 واحد 1 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88820125 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل کارشناس حسین محلوجی قمی، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس حسین محلوجی قمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس حسین محلوجی قمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس حسین محلوجی قمی: تهران، خ مفتح شمالی کوی نوری اسفندیاری پ42 واحد 1
  • تلفن مطب کارشناس حسین محلوجی قمی: 021-88820125
  • تخصص کارشناس حسین محلوجی قمی: کارشناسی علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل