ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
776
دکتر حسین محمدزاده

حسین محمدزاده

شماره نظام پزشکی: گ-242
کارشناسی گفتاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

مرند - مرند خیابان جلفا چهارراه شورا روبروی پلیس +10 مرکز گفتاردرمانی مرند
درباره من

گفتاردرمانی بعد از کاشت حلزون کودکان فلج مغزی، اختلالات صوتی، درمان لکنت زبان، مشکلات تلفظی، اختلالات زبانی، عقب ماندگی ذهنی، اختلالات یادگیری  اختلالات شنوایی، شکاف کام و لب، کودکان دچار تاخیر در گفتار، افراد دیزآرتریک و آپراکسیک، افراد دارای مشکلات شنوایی، افراد دارای شکاف کام و لب، افراد دارای اختلالات صوتی (مثل صدای خش دار و گرفته)، افراد دارای سرطان حنجره یا سرطان زبان یا سرطان گردن، کودکانی که دچار تاخیر در گفتار و زبان هستند و دیر به صحبت کردن می رسند. افرادی که پس از صدمات مغزی (مانند سکته مغزی، تومور مغزی، ضربه مغزی، دمانس و…) که دچار مشکلاتی در حیطه گفتار و زبان و بلع شده اند. بیماران MS، بیماران پارکینسون، بیماران ALS، افرادی که به دلیل مشکلات تنفسی دچار اختلالات گفتاری شده اند، نوزادانی که نارس هستند یا دچار یک بیماری خاص هستند و در مکیدن و بلع شیر مشکل دارند، کودکان دارای بیش فعالی، افراد دارای سندروم داون و برخی سندروم های دیگر مانند سندروم ویلیامز. حسین محمدزاده مجرب ترین آسیب شناس گفتار و زبان و روانشناس می باشد که مدیریت مرکز گفتاردرمانی مرند را به عهده دارد. مرکز گفتاردرمانی مرند تاسیس سال 1372 می‌باشد. برای مراجعه و تعیین وقت لطفا تماس حاصل بفرمایید.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین محمدزاده را داشته است.

نظرات در مورد حسین محمدزاده

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر حسین محمدزاده، کارشناس گفتار درمانی در شهر مرند است. مطب دکتر حسین محمدزاده در مرند خیابان جلفا چهارراه شورا روبروی پلیس +10 مرکز گفتاردرمانی مرند واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-42272170 تماس بگیرید.

تاکنون 776 نفر از پروفایل دکتر حسین محمدزاده، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین محمدزاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسین محمدزاده امروز 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین محمدزاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین محمدزاده: مرند، مرند خیابان جلفا چهارراه شورا روبروی پلیس +10 مرکز گفتاردرمانی مرند
  • تلفن مطب دکتر حسین محمدزاده: 041-42272170
  • تخصص دکتر حسین محمدزاده: کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل