ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.5K
دکتر حسین نریمانی

حسین نریمانی

26 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 65005
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (6 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تبریز - مطب دوم: فرشته شمالی- صنوبر اول -پلاک 17 | مطب: خ عباسی- سیلاب قوشخانه- ایستگاه اول پ 116
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین نریمانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد حسین نریمانی

100%
رضایت (6 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ن
محمد نجف زاده
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممحمد نجف‌زاده هستم چندین بار بنده با اعضای خانواده خودم به این پزشک مراجعه کردیم که در کوتاهترین زمان نتیجه گرفتیم. و در زمان کرونا مادرم به بیماری کرونا گرفتار شد که در بیمارستان بین اللملی بستری ،ولی درمان نشد که نهایتاً پیش این دکتر مراجعه کردیم و در عرض یک روز نتیجه گرفتیم و درمان شد. و اخیراً نیز یکی از فامیل ها بیمار بود و در بیمارستان خصوصی بستری شده بود که در عرض یک ماه هیچ نتیجه ای حاصل نشد که نهایتا با توجه به اینکه بیمار قابل انتقال به مطب نبود بنده در مطب حضور یافتم و بصورت تلفنی علائم بیمار را پرسید و دارو برای وی تجویز نمود که در عرض یک وعده غذایی با لطف خدا نامبرده بهبود یافت . خدا را شاکرم که چنین افراد دلسوز و با علم می توانند به مردم کمک کنند انشاالله همیشه در پناه خدا باشد . ماشاءالله
پسندیدنگزارش
ارسال
ظ ج
ظریفه جهدی
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمیک انسان کامل ،و فرشته هستند خدا عمرشون را زیاد کنه به فکر فقیر ها هست ،وبا تجربه با اخلاق
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/11
پزشک را توصیه می‌کنمبی نظیر هستند، دکتر نیست بلکه یک فرشته هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک انسان کامل

دکتر حسین نریمانی، دکترای پزشکی در شهر تبریز است. مطب دکتر حسین نریمانی در مطب دوم: فرشته شمالی- صنوبر اول -پلاک 17 | مطب: خ عباسی- سیلاب قوشخانه- ایستگاه اول پ 116 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-36611091 تماس بگیرید.

تاکنون 1.5K نفر از پروفایل دکتر حسین نریمانی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (6 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین نریمانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین نریمانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین نریمانی: تبریز، مطب دوم: فرشته شمالی- صنوبر اول -پلاک 17 | مطب: خ عباسی- سیلاب قوشخانه- ایستگاه اول پ 116
  • تلفن مطب دکتر حسین نریمانی: 041-36611091
  • تخصص دکتر حسین نریمانی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل