ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
941
دکتر حسین پسرک لی

حسین پسرک لی

شماره نظام پزشکی: 141521
جراح و متخصص چشم
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

گرگان - گرگان، ولیعصر، عدالت 21 ساختمان افق طبقه دوم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین پسرک لی را داشته است.

نظرات در مورد حسین پسرک لی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر حسین پسرک لی، دکترای پزشکی در شهر گرگان است. مطب دکتر حسین پسرک لی در گرگان، ولیعصر، عدالت 21 ساختمان افق طبقه دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09025181032 تماس بگیرید.

تاکنون 941 نفر از پروفایل دکتر حسین پسرک لی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین پسرک لی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسین پسرک لی امروز 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین پسرک لی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین پسرک لی: گرگان، گرگان، ولیعصر، عدالت 21 ساختمان افق طبقه دوم
  • تلفن مطب دکتر حسین پسرک لی: 09025181032
  • تخصص دکتر حسین پسرک لی: جراح و متخصص چشم
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل