ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.1K
دکتر حسین چینی

حسین چینی

29 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 55074
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
70%
رضایت (8 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - محل کار: خیابان شمس ابادی-پلاک21
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین چینی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد حسین چینی

70%
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.4
مهارت و تخصص پزشک
3.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف
فاطمه
1402/05/14
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی دکتر خوب و با تجربه ای هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محسن
1401/03/08
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر چینی عزیز دندان هایی را عصب کشی میکنند که هیچ دکتری عصب کشی نمیکنه,ایشان دکتری دلسوز و عصب کشی مجدد و دندان های جای بد دهان را عصب کشی میکنند. در کلا عصب کشی تخصصی انجام میدهند اللخصوص دندان هایی که عفونت ریشه میکنند در اثر عصب کشی دکتر های ناشی دچار عقونت و آبسه میشه را ایشان مجدد عصب کشی میکنند و عمر مجدد به این دندان ها میبخشند. من خودم 4 تا دندان های خود را مدیون آقای دکتر چینی هستم که دارم وگرنه اگر میخواستم به حرف دکتر های ناشی دیگر گوش کنم الان 4 دندان را از دست داده بودم. خانمم یک دندان خیلی خیلی بد داشت که خودم فکر نمیکردم دکتر چینی قبول کنند عصب کشی کنند تا این حد بگم که این دندان اصلا یک دیواره بیشتر نداشت و گود بود و پر از عفونت و پوسیدگی بود که با لطف آقای دکتر و عصب کشی مجدد ایشان الان 3 ساله این دندان در سلامت کامل هست و داره کار میکنه. خلاصه بهتون یگم من تو اصفهان دکتر دندانپزشک بهتر از دکتر چینی ندیدم و مطمئنم نخواهم دید. چون من تجربه خیلی زیادی از دندان پر کردن و عصب کشی و روکش کردن دارم. الان 8 تای دندان های بنده عصب کشی و روکش هستند و سنم هم 31 سال هست یعنی 20 دندان دست نخورده و پر نکرده و عصب کشی نکرده دارم این پیشنهاد دکتر چینی عزیز را از روی تجربه خدمت هموطنان عزیزم میگویم انشاا.... خدا عمر 120 ساله و با عزت به این دکتر عزیز و کلیه دکترهایی که واقعا دکتر هستند و با سواد و دلسوز هستند را عطا بفرماید.
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
ادرسشون تغییر کرده کسی شماره تماس ایشون رو داره این شماره ای که اینجا ثبت شده اشتباه
م
مهرزاد
1401/06/09
پزشک را توصیه نمیکنمبرای معاینه مراجعه کردم منشی محترمشون با لحن فوق العاده زشتی ازمون پذیرایی کردن انگار میراث پدریشون را خوردیم و فرمودن مریض جدید قبول نمیکنیم ما هم فرمودیم به درک و خارج شدیم اینقدر از ***********************، دیگه حاضر نیستن وقت برا معاینه‌‌ای که حداکثر 10 دقیقه زمان میبره بزارن ، جدای از اون یجوری برخورد میکنن که فاجعه است ما برا بیمار جدید وقت نداریم آقا من هیچ پزشکی را ندیدم با بیمار این رفتار رو بکنه ، انگار مفتی کار میکنن اصلا توصیه نمیکنم ، آدمای ***و **** را با پولاتون گنده نکنید
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر حسین چینی، دکترای دندانپزشکی در شهر اصفهان است. مطب دکتر حسین چینی در محل کار: خیابان شمس ابادی-پلاک21 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-32201743 تماس بگیرید.

تاکنون 3.1K نفر از پروفایل دکتر حسین چینی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 70٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 6 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین چینی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین چینی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین چینی: اصفهان، محل کار: خیابان شمس ابادی-پلاک21
  • تلفن مطب دکتر حسین چینی: 031-32201743
  • تخصص دکتر حسین چینی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل