ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
30K
دکتر حمیدرضا اصلانی

حمیدرضا اصلانی

شماره نظام پزشکی: 29526
فلوشیپ جراحی آرتروسکوپی شانه و زانو
82%
رضایت (133 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان قائم مقام فراهانی نرسیده به بیمارستان تهران کلینیک کوچه شهدا پلاک 9 واحد 1
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حمیدرضا اصلانی را داشته است.

نظرات در مورد حمیدرضا اصلانی

82%
رضایت (133 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.9
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ن ا
نیوشا ادیب فر
ویزیت شده
یک هفته پیش | مطب دکتر حمیدرضا اصلانی
پزشک را توصیه نمیکنمرفتار پرسنل با من خوب بود ولی با اکثر بیماران دعوا بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ب
فاطمه بختیاری ثابت
ویزیت شده
یک ماه پیش | مطب دکتر حمیدرضا اصلانی
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
س م
سید محمد امیری
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر حمیدرضا اصلانی
پزشک را توصیه می‌کنمسلا وم پرسنل بسیار مودب وبرای بیمار احترام قائل بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر حمیدرضا اصلانی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام.اقای دکتر بسار ماهر هستند .کارمند ها و دستیاران خوبی هم دارند. فقط ایراد کار اونجا اینه که نحوه پذیرش داخل مطب خیلی کند صورت میگیره .این قضیه ارتباطی به تعداد مراجع کننده ها نداره چون من از ساعت 12.30 که اونجا بودم چند تا مراجعه کننده با من تا ساعت حداقل 05:20 کارشون تموم نشده بود. نحوه سرویس دهی اونجا ایراد داره.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف آ
فریده آتش پرور
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر حمیدرضا اصلانی
پزشک را توصیه نمیکنمسلام گر چه ایشان دکتر با دانشی هستند ولی قبل از طبابت و توجه به شرایط و ویزیت ویزیت شونده عمدتا به پول و‌پرداخت زیر میزی تحت عنوان تامین تجهیزات عمل ویزیت شونده با توجیه خرابی با مشکلات تجهیزات موجود در بیمارستانها توجه دارند و میگویند که هزینه پرداختی در این خصوص برای شرکت تامین کننده تجهیزات عمل است و …. در حالیکه بر اساس تحقیقات ‌پیگیری بعمل آمده اینگونه نیست.
1پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر حمیدرضا اصلانی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام،اولین بار بود که مطب ایشون میرفتم ولی دکتر اصلانی بسیار عالیه وقت میذارن و توضیح کامل میدن و درمانی که به نفع بیمار هست رو پیشنهاد میدن و حرف آخر رو بگم بسیار با وجدان هستن،پرسنل هم مشکلی نداشتن همه چی خوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
آ
آرتین
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر حمیدرضا اصلانی
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
د
داود
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر حمیدرضا اصلانی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
س ح
سید حسن موسوی اصل
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر حمیدرضا اصلانی
پزشک را توصیه نمیکنمقطعن اقای دکتر پزشک ماهر و متخصصی هستن اما متاسفانه برخورد منشی بسیار مغرضانه بود بطوریکه هر شخصی که بصورت اینترنتی وقت داشت بالای 3 ساعت منتطر میشد و کسی که تلفنی از منشی وقت داشت ظرف مدت یک ساعت ویزیت میشد . تجریه انتظار در مطب بسیار ناراحت کننده و توهین آمیز بود برای من. ساعت 13:30 وقت داشتم و اما ساعت17 نوبت من شد .
1پسندیدنگزارش
ارسال
ط
طاهره
ویزیت شده
6 ماه پیش | مطب دکتر حمیدرضا اصلانی
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوشرو مهربان و حاذق که تشخیص فوری و دقیق هم داشتن ولی متاسفانه ادرست رو در پذیرش24اشتباه ثبت کرده بودند و من دوساعت تقریبا علاف ادرست اشتباه بودم.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر حمیدرضا اصلانی، متخصص ارتوپدی در شهر تهران است. مطب دکتر حمیدرضا اصلانی در خیابان قائم مقام فراهانی نرسیده به بیمارستان تهران کلینیک کوچه شهدا پلاک 9 واحد 1 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88710371 تماس بگیرید.

تاکنون 30K نفر از پروفایل دکتر حمیدرضا اصلانی، متخصص ارتوپدی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 82٪ مراجعین (133 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 80 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حمیدرضا اصلانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حمیدرضا اصلانی فردا 12:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص ارتوپدی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حمیدرضا اصلانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حمیدرضا اصلانی: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی نرسیده به بیمارستان تهران کلینیک کوچه شهدا پلاک 9 واحد 1
  • تلفن مطب دکتر حمیدرضا اصلانی: 021-88710371
  • تخصص دکتر حمیدرضا اصلانی: فلوشیپ جراحی آرتروسکوپی شانه و زانو
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل