ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر حمیدرضا شیشه گر

حمیدرضا شیشه گر

25 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 71266
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
93%
رضایت (30 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: خ ولیعصر نرسیده به میدان ونک پ 1281 ط 1
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حمیدرضا شیشه گر را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد حمیدرضا شیشه گر

93%
رضایت (30 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س
سپیده
1402/07/25
پزشک را توصیه می‌کنمسلام بدون شک جزو بهترین دندانپزشکان تهران هستند من عکس دندون به خیلی از دکتر ها نشان دادم متوجه نشدن و با دیدن عکس مشکل دندان من و گفتند و با وجود اینکه چند سال هست می گذرد مشکلی ندارم و اکثر اشنایان من به اقا ی دکتر مراجعه میکنند.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر حمیدرضا شیشه گر، دکترای دندانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر حمیدرضا شیشه گر در مطب: خ ولیعصر نرسیده به میدان ونک پ 1281 ط 1 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88887590 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر حمیدرضا شیشه گر، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (30 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حمیدرضا شیشه گر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حمیدرضا شیشه گر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حمیدرضا شیشه گر: تهران، مطب: خ ولیعصر نرسیده به میدان ونک پ 1281 ط 1
  • تلفن مطب دکتر حمیدرضا شیشه گر: 021-88887590
  • تخصص دکتر حمیدرضا شیشه گر: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل