ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
778
دکتر حمیدرضا فتحی مقدم آرانی

حمیدرضا فتحی مقدم آرانی

شماره نظام پزشکی: 195153
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کاشان - کاشان، معمار، بلوار دانش، خیابان استاندارد، دانش 18
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حمیدرضا فتحی مقدم آرانی را داشته است.

نظرات در مورد حمیدرضا فتحی مقدم آرانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر حمیدرضا فتحی مقدم آرانی، دکترای پزشکی در شهر کاشان است. مطب دکتر حمیدرضا فتحی مقدم آرانی در کاشان، معمار، بلوار دانش، خیابان استاندارد، دانش 18 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-55540397 تماس بگیرید.

تاکنون 778 نفر از پروفایل دکتر حمیدرضا فتحی مقدم آرانی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حمیدرضا فتحی مقدم آرانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حمیدرضا فتحی مقدم آرانی امروز 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حمیدرضا فتحی مقدم آرانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حمیدرضا فتحی مقدم آرانی: کاشان، کاشان، معمار، بلوار دانش، خیابان استاندارد، دانش 18
  • تلفن مطب دکتر حمیدرضا فتحی مقدم آرانی: 031-55540397
  • تخصص دکتر حمیدرضا فتحی مقدم آرانی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل