ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
927
دکتر حمید خیام

حمید خیام

28 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 55594
دکترای حرفه‌ای پزشکی
60%
رضایت (15 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

همدان - همدان چهار راه پاستور پشت برج پاستور ابتدای کوچه اجاقی جنب آی تک
درباره من

خدمات طب سوزنی دردهای سیاتیکی ناحیه کمر و گردن طب سوزنی برای میگرن  طب سوزنی برای فیبرو  میالژیا لیزر تراپی مفاصل واستخوان لیزر خارپاشنه   مزو تراپی براي رويش مجدد مو ودرمان ریزش مو لیزر واریسهای پا فصد خون  وتزریقات و سرم تراپی و بخیه وپانسمان 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حمید خیام را داشته است.

نظرات در مورد حمید خیام

60%
رضایت (15 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

موردی یافت نشد !

دکتر حمید خیام، دکترای پزشکی در شهر همدان است. مطب دکتر حمید خیام در همدان چهار راه پاستور پشت برج پاستور ابتدای کوچه اجاقی جنب آی تک واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 081-38261265 تماس بگیرید.

تاکنون 927 نفر از پروفایل دکتر حمید خیام، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 60٪ مراجعین (15 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حمید خیام در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حمید خیام امروز 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حمید خیام، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حمید خیام: همدان، همدان چهار راه پاستور پشت برج پاستور ابتدای کوچه اجاقی جنب آی تک
  • تلفن مطب دکتر حمید خیام: 081-38261265
  • تخصص دکتر حمید خیام: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل