ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
730
دکتر خاطره واحدی پنبه چولهء

خاطره واحدی پنبه چولهء

شماره نظام پزشکی: 214367
دکترای حرفه‌ای پزشکی

آدرس و تلفن تماس

ساری - ساری، فرهنگ، فرهنگ 16 قلیچ
درباره من

پزشک داخلی غدد و پوست مو زیبایی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی خاطره واحدی پنبه چولهء را داشته است.

نظرات در مورد خاطره واحدی پنبه چولهء

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر خاطره واحدی پنبه چولهء، دکترای پزشکی در شهر ساری است. مطب دکتر خاطره واحدی پنبه چولهء در ساری، فرهنگ، فرهنگ 16 قلیچ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 730 نفر از پروفایل دکتر خاطره واحدی پنبه چولهء، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر خاطره واحدی پنبه چولهء در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر خاطره واحدی پنبه چولهء امروز 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر خاطره واحدی پنبه چولهء، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر خاطره واحدی پنبه چولهء: ساری، ساری، فرهنگ، فرهنگ 16 قلیچ
  • تلفن مطب دکتر خاطره واحدی پنبه چولهء: ثبت نشده
  • تخصص دکتر خاطره واحدی پنبه چولهء: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل