ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
853
کارشناس خدیجه حبیبی زاده

خدیجه حبیبی زاده

شماره نظام پزشکی: م-53846
کارشناسی مامایی
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

سبزوار - خیابان 22بهمن، پایگاه بهداشتی شهید چمران
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی خدیجه حبیبی زاده را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد خدیجه حبیبی زاده

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس خدیجه حبیبی زاده، کارشناس مامایی در شهر سبزوار است. مطب کارشناس خدیجه حبیبی زاده در خیابان 22بهمن، پایگاه بهداشتی شهید چمران واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 051-44214148 تماس بگیرید.

تاکنون 853 نفر از پروفایل کارشناس خدیجه حبیبی زاده، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس خدیجه حبیبی زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس خدیجه حبیبی زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس خدیجه حبیبی زاده: سبزوار، خیابان 22بهمن، پایگاه بهداشتی شهید چمران
  • تلفن مطب کارشناس خدیجه حبیبی زاده: 051-44214148
  • تخصص کارشناس خدیجه حبیبی زاده: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل