ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
750
کارشناس خرمی اجلالی

خرمی اجلالی

شماره نظام پزشکی: م-3506
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - قزوین انتهای غیاث آبادطبقه فوقانی داروخانه دکتر عابدی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی خرمی اجلالی را داشته است.

نظرات در مورد خرمی اجلالی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس خرمی اجلالی، کارشناس مامایی در شهر تهران است. مطب کارشناس خرمی اجلالی در قزوین انتهای غیاث آبادطبقه فوقانی داروخانه دکتر عابدی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-33681666 تماس بگیرید.

تاکنون 750 نفر از پروفایل کارشناس خرمی اجلالی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس خرمی اجلالی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس خرمی اجلالی امروز 5:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس خرمی اجلالی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس خرمی اجلالی: تهران، قزوین انتهای غیاث آبادطبقه فوقانی داروخانه دکتر عابدی
  • تلفن مطب کارشناس خرمی اجلالی: 021-33681666
  • تخصص کارشناس خرمی اجلالی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل