ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
943
کارشناس خندان یامچی

خندان یامچی

شماره نظام پزشکی: م-64302
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کرج - فردیس فلکه پنجم فلکه پنجم ساختمان رسالت
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی خندان یامچی را داشته است.

نظرات در مورد خندان یامچی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس خندان یامچی، کارشناس مامایی در شهر کرج است. مطب کارشناس خندان یامچی در فردیس فلکه پنجم فلکه پنجم ساختمان رسالت واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 02136505656 تماس بگیرید.

تاکنون 943 نفر از پروفایل کارشناس خندان یامچی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس خندان یامچی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس خندان یامچی 3 اردیبهشت 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس خندان یامچی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس خندان یامچی: کرج، فردیس فلکه پنجم فلکه پنجم ساختمان رسالت
  • تلفن مطب کارشناس خندان یامچی: 02136505656
  • تخصص کارشناس خندان یامچی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل