ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
913
دکتر داریوش بروجردی

داریوش بروجردی

شماره نظام پزشکی: 183861
دکترای حرفه ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بندرعباس - بندرعباس، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، شهید حسن سامپور
درباره من

درمان تخصصی انواع زخم(شامل زخم دیابتی،زخم بستر،زخم ناشی از تروما و جراحات و…) با استفاده از روش های نوین :پلاسما تراپی،اوزون تراپی،لارو درمانی و …

درمان انواع سوختگی

تزریقات،سرم درمانی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی داریوش بروجردی را داشته است.

نظرات در مورد داریوش بروجردی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر داریوش بروجردی، دکترای پزشکی در شهر بندرعباس است. مطب دکتر داریوش بروجردی در بندرعباس، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، شهید حسن سامپور واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 076-32252880 تماس بگیرید.

تاکنون 913 نفر از پروفایل دکتر داریوش بروجردی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر داریوش بروجردی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر داریوش بروجردی امروز 4:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر داریوش بروجردی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر داریوش بروجردی: بندرعباس، بندرعباس، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، شهید حسن سامپور
  • تلفن مطب دکتر داریوش بروجردی: 076-32252880
  • تخصص دکتر داریوش بروجردی: دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل