ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر داود ترنگ

داود ترنگ

شماره نظام پزشکی: 154112
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی

آدرس و تلفن تماس

بجنورد - بجنورد، چهار راه مخابرات بن بست آفرین مجتمع منفرد طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی داود ترنگ را داشته است.

نظرات در مورد داود ترنگ

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر داود ترنگ، دکترای دندانپزشکی در شهر بجنورد است. مطب دکتر داود ترنگ در بجنورد، چهار راه مخابرات بن بست آفرین مجتمع منفرد طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 058-32210570 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر داود ترنگ، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر داود ترنگ در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر داود ترنگ امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر داود ترنگ، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر داود ترنگ: بجنورد، بجنورد، چهار راه مخابرات بن بست آفرین مجتمع منفرد طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر داود ترنگ: 058-32210570
  • تخصص دکتر داود ترنگ: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل