ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
822
کارشناس راحله تقی خانی

راحله تقی خانی

16 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: م-24404
کارشناسی مامایی
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

کرج - مطب: مهرشهر نبش خ 100 س اناهیتا
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی راحله تقی خانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد راحله تقی خانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس راحله تقی خانی، کارشناس مامایی در شهر کرج است. مطب کارشناس راحله تقی خانی در مطب: مهرشهر نبش خ 100 س اناهیتا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 822 نفر از پروفایل کارشناس راحله تقی خانی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس راحله تقی خانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس راحله تقی خانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس راحله تقی خانی: کرج، مطب: مهرشهر نبش خ 100 س اناهیتا
  • تلفن مطب کارشناس راحله تقی خانی: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس راحله تقی خانی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل