ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
کارشناس راضیه جاوید قراچه

راضیه جاوید قراچه

شماره نظام پزشکی: م-61105
مشاوره ،تنظیم خانواده،بررسی بیماری های زنان و مامایی،مراقبت های دوران بارداری و پس از زایمان
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کازرون - فارس شهرستان کوهچنار شهر قائمیه بلوار امام خمینی پشت اداره آبفا
درباره من

کارشناس مامائی،مراقب_ماما ،مدرس دانشجویان مامائی در زایشگاه

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی راضیه جاوید قراچه را داشته است.

نظرات در مورد راضیه جاوید قراچه

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس راضیه جاوید قراچه، کارشناس مامایی در شهر کازرون است. مطب کارشناس راضیه جاوید قراچه در فارس شهرستان کوهچنار شهر قائمیه بلوار امام خمینی پشت اداره آبفا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-42415442 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل کارشناس راضیه جاوید قراچه، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس راضیه جاوید قراچه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس راضیه جاوید قراچه امروز 9:40 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس راضیه جاوید قراچه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس راضیه جاوید قراچه: کازرون، فارس شهرستان کوهچنار شهر قائمیه بلوار امام خمینی پشت اداره آبفا
  • تلفن مطب کارشناس راضیه جاوید قراچه: 071-42415442
  • تخصص کارشناس راضیه جاوید قراچه: مشاوره ،تنظیم خانواده،بررسی بیماری های زنان و مامایی،مراقبت های دوران بارداری و پس از زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل