ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
741
کارشناس راضیه خیرخواه

راضیه خیرخواه

شماره نظام پزشکی: م-22443
کارشناسی مامایی
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

نکا - پایگاه امیرالمومنین روبروی مسجد صاحب الزمان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی راضیه خیرخواه را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد راضیه خیرخواه

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس راضیه خیرخواه، کارشناس مامایی در شهر نکا است. مطب کارشناس راضیه خیرخواه در پایگاه امیرالمومنین روبروی مسجد صاحب الزمان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 741 نفر از پروفایل کارشناس راضیه خیرخواه، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس راضیه خیرخواه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس راضیه خیرخواه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس راضیه خیرخواه: نکا، پایگاه امیرالمومنین روبروی مسجد صاحب الزمان
  • تلفن مطب کارشناس راضیه خیرخواه: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس راضیه خیرخواه: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل