ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر رحمان معزی

رحمان معزی

23 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 87400
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
87%
رضایت (46 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

سنندج - مطب: سه راه نمکی کوی شیخ عبداله کوسه
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رحمان معزی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد رحمان معزی

87%
رضایت (46 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام. من ساکن تبریز هستم. زمانی که دکتر در تبریز دانشجو بودند دو تا از دندون های من رو روکش کردند. 26 سال قبل کسی نمی دونست روکش چیه. ولی دکتر با چنان موادی و چنان مهارتی این کارو کرده بودندکه 21 سال بعد زمانی که تو تهران اون روکش هارو به زور در اوردن دکترم گفت اصلا چنین چیزی تو دنیا امکان نداره ولی به قران 21-22 سالی اون دندونا و روکشها برا من کار کردند. تمام دندونهام خراب شدند کشیدم ولی اون دو تا دندون عصب کشی شده هنوزم تو دهنم هستند و به عنوان پایه دندون های مصنوعی استفاده می کنم. واقعا چیزی نمی تونم از کار درستی این دکتر چیزی بگم. خوشا به حال سنندجی ها که این مرد تو شهرشون هست. خدا بهشون طول عمر با عزت بدند. یا علی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/17
پزشک را توصیه می‌کنمعالی و بادقت کاردرست مواد عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
اسم منشی ت چیه؟؟
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/11
پزشک را توصیه می‌کنمپر کردن. عصب کشی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر رحمان معزی، دکترای دندانپزشکی در شهر سنندج است. مطب دکتر رحمان معزی در مطب: سه راه نمکی کوی شیخ عبداله کوسه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 087-3234919 تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر رحمان معزی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 87٪ مراجعین (46 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رحمان معزی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رحمان معزی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رحمان معزی: سنندج، مطب: سه راه نمکی کوی شیخ عبداله کوسه
  • تلفن مطب دکتر رحمان معزی: 087-3234919
  • تخصص دکتر رحمان معزی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل