ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
976
دکتر رستم حسن زاده

رستم حسن زاده

21 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 92150
دکترای حرفه‌ای پزشکی
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

یاسوج - مطب: کهگیلویه و بویر احمد، یاسوج، محله شهدا، بلوار شهید مطهری، اهدای خون، پزشکی محدوده علوم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رستم حسن زاده را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد رستم حسن زاده

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر رستم حسن زاده، دکترای پزشکی در شهر یاسوج است. مطب دکتر رستم حسن زاده در مطب: کهگیلویه و بویر احمد، یاسوج، محله شهدا، بلوار شهید مطهری، اهدای خون، پزشکی محدوده علوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 074-33229110 تماس بگیرید.

تاکنون 976 نفر از پروفایل دکتر رستم حسن زاده، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رستم حسن زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رستم حسن زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رستم حسن زاده: یاسوج، مطب: کهگیلویه و بویر احمد، یاسوج، محله شهدا، بلوار شهید مطهری، اهدای خون، پزشکی محدوده علوم
  • تلفن مطب دکتر رستم حسن زاده: 074-33229110
  • تخصص دکتر رستم حسن زاده: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل