ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر رسول آسیابان نقدهی

رسول آسیابان نقدهی

شماره نظام پزشکی: 73882
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

ارومیه - سرداران یک نبش کوچه23 مجتمع نازنین
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رسول آسیابان نقدهی را داشته است.

نظرات در مورد رسول آسیابان نقدهی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر رسول آسیابان نقدهی، دکترای پزشکی در شهر ارومیه است. مطب دکتر رسول آسیابان نقدهی در سرداران یک نبش کوچه23 مجتمع نازنین واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 044-32253222 تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر رسول آسیابان نقدهی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رسول آسیابان نقدهی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر رسول آسیابان نقدهی 8 اردیبهشت 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رسول آسیابان نقدهی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رسول آسیابان نقدهی: ارومیه، سرداران یک نبش کوچه23 مجتمع نازنین
  • تلفن مطب دکتر رسول آسیابان نقدهی: 044-32253222
  • تخصص دکتر رسول آسیابان نقدهی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل