ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر رضافرهاد منطقی فسایی

رضافرهاد منطقی فسایی

29 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 43970
فلوشیپ تصویربرداری مداخله‌ای اعصاب (اینترونشنال نورورادیولوژی)
متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب (نورولوژی)
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (3 نظر)
پزشکان آنلاین آزمایشگاه و تصویربرداری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: گاندی جنوبی ک 4 پ 4 و 2
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رضافرهاد منطقی فسایی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد رضافرهاد منطقی فسایی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
ماندانا
1401/10/27
پزشک را توصیه نمیکنم
علت مراجعه: ام ار ای (MRI)
دلسوز ،مهربان
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/23
پزشک را توصیه می‌کنمدر مراحل معاینه هنوز شروع قطعی مریضی رو گزارش نکردن ولی امکان شروع رو میدادن و برای همین هر 6 ماه ویزیت میشم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
ندا
1400/12/28
پزشک را توصیه می‌کنمبنام خدا بنام تنها درمان کننده دردها و واقعیترین شفادهنده جسمها الهی آمین درود به همگی دوستان با آرزوی سلامتی تک تک شما عزیزان بخصوص جناب دکتر منطقی خانم یوسفی هستم و میتونم بگم ایشون در بیمارستان میلاد هم هستن برای افرادی که نمیتونن مطب برن بسیار درکارشون متعهد مسولیت پذیر و کاردان کاربلد توانمند هستن و دکتری به تبحر ایشان ندیدم و برخورد نداشتم خدا ایشون برای همه مردم و خانواده و جامعه حفظ کنه . .
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر رضافرهاد منطقی فسایی، فلوشیپ رادیولوژی مداخله ای در شهر تهران است. مطب دکتر رضافرهاد منطقی فسایی در مطب: گاندی جنوبی ک 4 پ 4 و 2 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر رضافرهاد منطقی فسایی، فلوشیپ رادیولوژی مداخله ای بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رضافرهاد منطقی فسایی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ رادیولوژی مداخله ای ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رضافرهاد منطقی فسایی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رضافرهاد منطقی فسایی: تهران، مطب: گاندی جنوبی ک 4 پ 4 و 2
  • تلفن مطب دکتر رضافرهاد منطقی فسایی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر رضافرهاد منطقی فسایی: فلوشیپ تصویربرداری مداخله‌ای اعصاب (اینترونشنال نورورادیولوژی)/ متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب (نورولوژی)/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل