ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.1K
دکتر رضا آقامحمدی

رضا آقامحمدی

19 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 105535
فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی
متخصص چشم‌پزشکی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
86%
رضایت (69 نظر)
پزشکان آنلاین چشم پزشکی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

کرج - مطب. جهانشهر بلوار مولانا روبروی نوردیدگان ساختمان سروش طبقه اول واحد ۱۰۱
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رضا آقامحمدی را داشته است.

نظرات در مورد رضا آقامحمدی

86%
رضایت (69 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/26
پزشک را توصیه می‌کنمبرای التهاب چشم بهشون مراجعه کردم، ایشون تونستن تشخیص بدن که من مشکل رماتیسمی دارم و التهاب چشم هم اولین علامتش بوده. با ارجاع به فوق تخصص روماتولوژی تحت درمان قرار گرفتم و خداروشکر خوب شدم.
پسندیدنگزارش
ارسال
آ
آسیه
1401/09/20
پزشک را توصیه می‌کنمخوب و مناسب
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/10/18
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد خیلی خوبی داشتن. و با دقت معاینه کردن و سوالاتم رو جواب دادن. سرشون خیلی شلوغه ولی نوبت دهی خیلی خوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/07/19
پزشک را توصیه نمیکنممحیط به شدت شلوغ تعجب میکنم که یه دکتر تو این شرایط کرونایی چطور نمیتونه مدیریت کنه تو محیط مطب پر از جمعیت جلو در و راهرو هم پر از جمعیت بعد به منشی میگی چرا جوری وقت نمیدی که همه با هم نیان که اینهمه شلوغی نشه جواب نمیده شرایط بهداشتی داخل اتاق هم به خوبی رعایت نمیشد شخصا این دکتر رو به بقیه پیشنهاد نمیکنم مدیریت صفر زمانی که به هر مریض هم اختصاص میدم کافی نبود فوق العاده شلوغ
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر رضا آقامحمدی، فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی در شهر کرج است. مطب دکتر رضا آقامحمدی در مطب. جهانشهر بلوار مولانا روبروی نوردیدگان ساختمان سروش طبقه اول واحد ۱۰۱ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09370242067 تماس بگیرید.

تاکنون 5.1K نفر از پروفایل دکتر رضا آقامحمدی، فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 86٪ مراجعین (69 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رضا آقامحمدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رضا آقامحمدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رضا آقامحمدی: کرج، مطب. جهانشهر بلوار مولانا روبروی نوردیدگان ساختمان سروش طبقه اول واحد ۱۰۱
  • تلفن مطب دکتر رضا آقامحمدی: 09370242067
  • تخصص دکتر رضا آقامحمدی: فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی/ متخصص چشم‌پزشکی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل