ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر رضا اسدی

رضا اسدی

شماره نظام پزشکی: 92272
دکترای تخصصی (PhD) طب پیشگیری
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

مشهد - مشهد بلوار سجاد یاسمن 2
درباره من

من دکتر رضا اسدی دکترای تخصصی (PhD) طب پیشگیری از دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارم و سالهاست که در زمینه ارتقای سلامت و طب پیشگیری کار کرده ام. ارائه رژیم های غذایی مناسب، ارزیابی ریسک های سلامتی و تخمین آنها و ارائه راهکارهای مناسب برای پیشگیری از این خطرات از جمله خدماتی است که من در مطب خود ارائه می دهم. تخمین ریسک ابتلا به سرطان و همچنین انجام آزمایشات غربالگری و آموزش از جمله خدمات اینجانب است.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رضا اسدی را داشته است.

نظرات در مورد رضا اسدی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر رضا اسدی، دکترای پزشکی در شهر مشهد است. مطب دکتر رضا اسدی در مشهد بلوار سجاد یاسمن 2 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09157044026 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر رضا اسدی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رضا اسدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر رضا اسدی 16 اردیبهشت 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رضا اسدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رضا اسدی: مشهد، مشهد بلوار سجاد یاسمن 2
  • تلفن مطب دکتر رضا اسدی: 09157044026
  • تخصص دکتر رضا اسدی: دکترای تخصصی (PhD) طب پیشگیری
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل