ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.1K
دکتر رضا رشیدی مهرابادی

رضا رشیدی مهرابادی

34 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 28361
دکترای حرفه‌ای پزشکی
94%
رضایت (35 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: افسریه 15 متری دوم نبش خیابان 29 درمانگاه افسریه
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رضا رشیدی مهرابادی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد رضا رشیدی مهرابادی

94%
رضایت (35 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: مشکل پوستی
داروهای که تجویز کرد تاثیرگذار بود مطب تعطیل شده آدرس جدید کجاست
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ریزش مو سکه ای
دکتر رشیدی ،دکتری بسیار حاذق ،متدین و با اخلاق هستند .. برای ریزش سکه ای خدمتشون رسیدم .که مدتها درگیرش بودم وهر بار با تزریق کورتون توی ناحیه دارای ریزش درمان میشد .اما دکتر رشیدی بدون تزریق کورتون در مدت کوتاه و برای همیشه این بیماری رو ریشه کن کردند .من از ایشون بسیار سپاسگزارم
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهیس
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام ،دکتر رشیدی واقعا دکتر خوبی هستند که متاسفانه درمانگاه افسریه که ایشون اونجا بودن تعطیل شده،میخواستم بدونم کجا مشغول به کار شدند؟
پسندیدنگزارش
ارسال
م ا
مریم احمدزاده نیاک
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدر کوتاه ترین زمان با داروهایی متناسب در حجم کم و رو به پایین برخوردشان خیلی محترمانه در چهارچوب روابط پزشک و بیمار دستشون به خیر و سبک حتی بچه های کوچیک من هم برای درمان ایشون رو ترجیح میدن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
دکتر رشیدی دیگه درمانگاه افسریه نیستن و متاسفانه نمیدونیم مطبشون کجاست؟میشه راهنمایی بفرمایید؟
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/17
پزشک را توصیه می‌کنمعالی بودن
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
جناب دکتر رضا رشیدی، بهترین و حاذق ترین، پزشکی است که سالیان سال من و خانواده و آشنایان با سخت ترین بیماری به ایشان مراجعه کردیم و با تجویز کم ترین دارو، درمان شده ایم، علاقه ی خاص به شغل طبابت این دکتر فهیم بی نظیر است. اما متأسفانه محل کار ایشان که سی و چند سال مدام، در آنجا مشغول به کار بود تعطیل شده منظورم(درمانگاه شبانه روزی افسریه، در 15متری دوم، نبش کوچه ی 29)و بیماران کلی نا امید شده اند، خواهشمند است پیگیری فرمائید تا در درمانگاه دیگری از تجربیات و نظرات این دکتر استفاده گردد.

دکتر رضا رشیدی مهرابادی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر رضا رشیدی مهرابادی در محل کار: افسریه 15 متری دوم نبش خیابان 29 درمانگاه افسریه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-33141993 تماس بگیرید.

تاکنون 2.1K نفر از پروفایل دکتر رضا رشیدی مهرابادی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (35 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رضا رشیدی مهرابادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رضا رشیدی مهرابادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رضا رشیدی مهرابادی: تهران، محل کار: افسریه 15 متری دوم نبش خیابان 29 درمانگاه افسریه
  • تلفن مطب دکتر رضا رشیدی مهرابادی: 021-33141993
  • تخصص دکتر رضا رشیدی مهرابادی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل