ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
963
دکتر رضا رضائی

رضا رضائی

شماره نظام پزشکی: 1261998
فلوشیپ جراحی زانو
100%
رضایت (3 نظر)

آدرس و تلفن تماس

رشت - رشت - میدان یخسازی - بلوار شهید افتخاری - بیمارستان بین المللی قائم (عج)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رضا رضائی را داشته است.

نظرات در مورد رضا رضائی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ه
هومن
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان بین المللی قائم عج
پزشک را توصیه می‌کنمقشنگ منو نشوند تو سیستم عکس رباط زانومو زوم کرد نشونم داد کجاش پاره شده و چند درصد پارگی داره و تشریح کرد محسوس مثل معلم و دانش اموز. و فهمیدم چمه و دردم چیه دکتر های قبلی حتی توضیح هم نمیدادن دمش گرم من که حال کردمم
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مکرم
ویزیت شده
4 ماه پیش | بیمارستان بین المللی قائم عج
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام خدمت سروران عزیزوبزرگوار...جناب دکتررضائی پزشکی حاذق وبااخلاق وبسیارخوش برخوردبوده وبه درد دلهای بیمارباتمام وجودگوش می‌دهند خداوند متعال یارو یاور ایشان بوده و همیشه سالم موفق باشند مطب ایشان بسیارشیک و ازهمه امکانات‌ رفاهی نیز برخوردار میباشد منشی مطب ایشان فردی بسیار باشخصیت و خوش برخوردمیباشد.باتشکرمزرعی هستم بیمار اقای دکتر رضائی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر رضا رضائی، فلوشیپ جراحی زانو در شهر رشت است. مطب دکتر رضا رضائی در رشت - میدان یخسازی - بلوار شهید افتخاری - بیمارستان بین المللی قائم (عج) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-33565011 تماس بگیرید.

تاکنون 963 نفر از پروفایل دکتر رضا رضائی، فلوشیپ جراحی زانو بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رضا رضائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر رضا رضائی امروز 10:33 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی زانو ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رضا رضائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رضا رضائی: رشت، رشت - میدان یخسازی - بلوار شهید افتخاری - بیمارستان بین المللی قائم (عج)
  • تلفن مطب دکتر رضا رضائی: 013-33565011
  • تخصص دکتر رضا رضائی: فلوشیپ جراحی زانو
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل