ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.3K
دکتر رضا صبورمهاجر

رضا صبورمهاجر

27 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 60114
دکترای حرفه‌ای پزشکی
94%
رضایت (40 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

چالوس - مطب: گلسرخی ساختمان پزشکان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رضا صبورمهاجر را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد رضا صبورمهاجر

94%
رضایت (40 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ی
یاسر
1402/07/10
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/02/26
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
س ر
سلین رستمی
1401/01/15
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام وعرض ادب خانم بنده درد شدید دیسک کمر داشتند طوری که تمامی دکترهای فوق تخصص در تهران به محض دیدن ام آر آی می گفتند تنها راه نجات ایشان عمل جراحی است درد چنان شدید بود که خانمم از درد زیاد فریاد می کشید تا اینکه توسط یکی از آشنایان آقای دکتر صبور مهاجر به ما معرفی شدند زمانی که آقای دکتر ام آر آی را دیدند حرفی زدند که امید به خانواده ما برگشت ایشان فرمودند اصلا نیاز به جراحی ندارید و بعد از چهار جلسه شما خوب خواهید شد و الان که دو جلسه خانمم برای درمان پیش ایشان رفته به جرات میتوانم بگویم که 90 درصد درد ازبین رفته ، ضمن تشکر از آقای دکتر و مسئول دفتر ایشان ، همه عزیزانی که مشکلی اگر دارند حتما به آقای دکتر صبور مهاجر مراجعه کنند. معجزه است. با تشکر فراوان رستمی _ عباس زاده
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر رضا صبورمهاجر، دکترای پزشکی در شهر چالوس است. مطب دکتر رضا صبورمهاجر در مطب: گلسرخی ساختمان پزشکان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-2228984 تماس بگیرید.

تاکنون 2.3K نفر از پروفایل دکتر رضا صبورمهاجر، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (40 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 6 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رضا صبورمهاجر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رضا صبورمهاجر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رضا صبورمهاجر: چالوس، مطب: گلسرخی ساختمان پزشکان
  • تلفن مطب دکتر رضا صبورمهاجر: 011-2228984
  • تخصص دکتر رضا صبورمهاجر: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل