ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر رضا علمایی

رضا علمایی

27 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 63577
متخصص پزشکی هسته‌ای
دکترای حرفه‌ای پزشکی
95%
رضایت (27 نظر)
پزشکان آنلاین آزمایشگاه و تصویربرداری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: ستارخان، تهران ویلا، رییس زاده، شماره 85، مرکز پزشکی هسته ای یاس
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رضا علمایی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد رضا علمایی

95%
رضایت (27 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ج
جواد
1402/05/19
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام ، بنده از اصفهان مراجعه کردم خدمت آقای دکتر ، برخورد بسیار عالی و انجام کار و نوبت دهی باتوجه به اینکه از شهرستان آمده بودم ، خداوند یار و یاور ایشان باشه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/15
پزشک را توصیه می‌کنمعالی،،،پزشکی بسیار محترم ،بااخلاق،باحوصله،،متدین،متبحر
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/02
پزشک را توصیه می‌کنمدر اسرع وقت و با دقت فراوان
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یکی از بهترین پزشکایی هست که تاحالا مراجعه کردم ، علم بسیار بالایی دارند در همه زمینه ها اطلاعات دارند توصیه فراوان میکنم
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/11/20
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر علمایی یکی از شریف ترین وبا وجدان ترین پزشکهای هستند که با روی باز واخلاق خوبشون وتجربه واشرافی که به درد بیمار دارند بسیار با حوصله وقت میزارن و پاسخگو هستند خدا انشالله به ایشان طول عمر باعزت عطا کنه ودرسایه امام هشتم پایداروبرقرار باشن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
دکتر رضا علمایی به اقرار همه کسانی که ایشان را می شناسند متدین و خداترس است. ضمن اینکه علاوه بر تخصص هسته ای اشراف خوبی در حوزه پزشکی بصورت عام دارند و این یکی از نکات بارز ایشان است. خداوند متعال به ایشان و خانواده شان عمر با عزت همراه با توفیقات روز افزون عنایت فرماید.

دکتر رضا علمایی، متخصص پزشکی هسته ای در شهر تهران است. مطب دکتر رضا علمایی در محل کار: ستارخان، تهران ویلا، رییس زاده، شماره 85، مرکز پزشکی هسته ای یاس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-66550758 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر رضا علمایی، متخصص پزشکی هسته ای بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (27 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رضا علمایی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پزشکی هسته ای ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رضا علمایی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رضا علمایی: تهران، محل کار: ستارخان، تهران ویلا، رییس زاده، شماره 85، مرکز پزشکی هسته ای یاس
  • تلفن مطب دکتر رضا علمایی: 021-66550758
  • تخصص دکتر رضا علمایی: متخصص پزشکی هسته‌ای/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل