ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
889
دکتر رقیه احمدی اشمان کماچالی

رقیه احمدی اشمان کماچالی

3 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ب-2608
کارشناسی بینایی‌سنجی (اپتومتری)
پزشکان آنلاین چشم پزشکی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

رشت - محل کار: پل بوسار- خیابان بوسار- نرسیده به میدان قلی پور- پلاک 150-ساختمان جم- طبقه2
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رقیه احمدی اشمان کماچالی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد رقیه احمدی اشمان کماچالی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر رقیه احمدی اشمان کماچالی، کارشناس بینایی سنجی در شهر رشت است. مطب دکتر رقیه احمدی اشمان کماچالی در محل کار: پل بوسار- خیابان بوسار- نرسیده به میدان قلی پور- پلاک 150-ساختمان جم- طبقه2 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-32128017-8-9 تماس بگیرید.

تاکنون 889 نفر از پروفایل دکتر رقیه احمدی اشمان کماچالی، کارشناس بینایی سنجی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رقیه احمدی اشمان کماچالی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس بینایی سنجی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رقیه احمدی اشمان کماچالی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رقیه احمدی اشمان کماچالی: رشت، محل کار: پل بوسار- خیابان بوسار- نرسیده به میدان قلی پور- پلاک 150-ساختمان جم- طبقه2
  • تلفن مطب دکتر رقیه احمدی اشمان کماچالی: 013-32128017-8-9
  • تخصص دکتر رقیه احمدی اشمان کماچالی: کارشناسی بینایی‌سنجی (اپتومتری)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل