ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر دکتر ریحانه رحیمی باهوش

دکتر ریحانه رحیمی باهوش

شماره نظام پزشکی: م-5011
کارشناسی مامایی
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

لاهیجان - مرکز بهداشتی درمانی
درباره من

_

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر ریحانه رحیمی باهوش را داشته است.

نظرات در مورد دکتر ریحانه رحیمی باهوش

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر دکتر ریحانه رحیمی باهوش، کارشناس مامایی در شهر لاهیجان است. مطب دکتر دکتر ریحانه رحیمی باهوش در مرکز بهداشتی درمانی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09032710708 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر دکتر ریحانه رحیمی باهوش، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر ریحانه رحیمی باهوش در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر ریحانه رحیمی باهوش امروز 4:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر ریحانه رحیمی باهوش، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر ریحانه رحیمی باهوش: لاهیجان، مرکز بهداشتی درمانی
  • تلفن مطب دکتر دکتر ریحانه رحیمی باهوش: 09032710708
  • تخصص دکتر دکتر ریحانه رحیمی باهوش: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل