ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
971
کارشناس فرشته زمانی دهکردی

فرشته زمانی دهکردی

شماره نظام پزشکی: م-3563
کارشناسی مامایی
100%
رضایت (2 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شهرکرد - شهرکرد فلکه بسیج خیابان پرستار نرسیده به بیمارستان هاجر بن بست ۴۷/۱
درباره من

با ۳۰ سال سابقه کار درمان در بیمارستان و کلینیک تخصصی شماره یک تامین اجتماعی

اخذ لوح مامای نمونه کشوری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرشته زمانی دهکردی را داشته است.

نظرات در مورد فرشته زمانی دهکردی

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام ایشان بهترین و با شخصیت ترین و کاربلدترین دکتری بودن که دیدم از روز اول که نتیجه بارداری مثبت شد پیش ایشون رفتم فقط وفقط و بهترین تجویزها را داشتن بچه اولم بعد از یازده سال انتظار بود در حالی که پدرم ساعات پایانی عمرش را می‌گذراندو شرایط روحی بسیار بد داشتم ایشان مثل یک مادر دلسوز برایم بودند و بدونه مشکل زایمان داشتم و 12 روز بعد از زایمان پدرم فوت شد و با اون اوضاع ایشان بسیار با اخلاق و وجدان کمک کردند و مراقبت‌های بعد زایمان بدونه هیچ مشکلی تمام شد.نه آزمایش بی خود نه دارو بی جهت و نه هزینه اضافه داشتم تمام این مدت.عمرت با عزت و وجود نازنینت آزرده گزند مباد.
پسندیدنگزارش
ارسال
س پ
سیده پوران
ویزیت شده
1402/06/14 | مطب زمانی دهکردی
پزشک را توصیه می‌کنمدکتربسیارخوش برخوردهستن وبرای مریض وقت میزارن
پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس فرشته زمانی دهکردی، کارشناس مامایی در شهر شهرکرد است. مطب کارشناس فرشته زمانی دهکردی در شهرکرد فلکه بسیج خیابان پرستار نرسیده به بیمارستان هاجر بن بست ۴۷/۱ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09134269758 تماس بگیرید.

تاکنون 971 نفر از پروفایل کارشناس فرشته زمانی دهکردی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس فرشته زمانی دهکردی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس فرشته زمانی دهکردی امروز 4:15 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس فرشته زمانی دهکردی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس فرشته زمانی دهکردی: شهرکرد، شهرکرد فلکه بسیج خیابان پرستار نرسیده به بیمارستان هاجر بن بست ۴۷/۱
  • تلفن مطب کارشناس فرشته زمانی دهکردی: 09134269758
  • تخصص کارشناس فرشته زمانی دهکردی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل