ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.8K
کارشناس ساناز زماني

ساناز زماني

شماره نظام پزشکی: ت-8596
کارشناسی ارشد علوم تغذیه
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اردبیل - اردبیل، شهیدان نوعی‌اقدم، خیابان 18 متری شهید حجت ایرانی‌جم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ساناز زماني را داشته است.

نظرات در مورد ساناز زماني

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس ساناز زماني، کارشناس ارشد علوم تغذیه در شهر اردبیل است. مطب کارشناس ساناز زماني در اردبیل، شهیدان نوعی‌اقدم، خیابان 18 متری شهید حجت ایرانی‌جم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 045-33274012 تماس بگیرید.

تاکنون 2.8K نفر از پروفایل کارشناس ساناز زماني، کارشناس ارشد علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس ساناز زماني در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس ساناز زماني فردا 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس ساناز زماني، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس ساناز زماني: اردبیل، اردبیل، شهیدان نوعی‌اقدم، خیابان 18 متری شهید حجت ایرانی‌جم
  • تلفن مطب کارشناس ساناز زماني: 045-33274012
  • تخصص کارشناس ساناز زماني: کارشناسی ارشد علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل