ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
856
کارشناس زهراء رزم دیده

زهراء رزم دیده

28 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: م-2443
کارشناسی مامایی
100%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

شیراز - مطب: بلوار مدرس-ابتدای فضل اباد-جنب بانک صادرات طبقه دوم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهراء رزم دیده را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد زهراء رزم دیده

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/23
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و احترام به عرض می رسانم که امروز جمعه 13/ژانویه /2023 در کار مجازی به دیدار من آمدید و نسخه برای من نوشتید از آمدن تا این فاصله چهارراه زرگری تشکر میکنم و آرزوی خوب من در کار مجازی به اعتبار پول شدم خواهشمندم اعتبار ذیل را قبول نمایید 220,000,000,000 میلیارد تومان TWO HUNDRED AND TWENTY MILLIARD TUMAN AS CREDIT IN ATBRR IN MONEY دویست و بیست میلیارد تومان امضا ALFA ALFATASHAKUR alfatashakur ALFAGRATEFUL alfagrateful
پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس زهراء رزم دیده، کارشناس مامایی در شهر شیراز است. مطب کارشناس زهراء رزم دیده در مطب: بلوار مدرس-ابتدای فضل اباد-جنب بانک صادرات طبقه دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-37278037 تماس بگیرید.

تاکنون 856 نفر از پروفایل کارشناس زهراء رزم دیده، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس زهراء رزم دیده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس زهراء رزم دیده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس زهراء رزم دیده: شیراز، مطب: بلوار مدرس-ابتدای فضل اباد-جنب بانک صادرات طبقه دوم
  • تلفن مطب کارشناس زهراء رزم دیده: 071-37278037
  • تخصص کارشناس زهراء رزم دیده: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل