ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
842
دکتر زهرا اطهری زاده

زهرا اطهری زاده

شماره نظام پزشکی: 193186
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
100%
رضایت (2 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا اطهری زاده را داشته است.

نظرات در مورد زهرا اطهری زاده

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا
امیرمحمد
1401/12/25
پزشک را توصیه می‌کنمسلام، بسیار پزشک حرفه ای و کار بلد و با اخلاقی هستن، واقعا به همه پیشنهاد می دم، هرجور شده از ایشون وقت بگیرین پشیمون نمی شید، فردی کاملا متعهد و کاربلد هستن... خدا خیرشون بده واقعاااا راضیم..
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر زهرا اطهری زاده، دکترای دندانپزشکی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر زهرا اطهری زاده در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 842 نفر از پروفایل دکتر زهرا اطهری زاده، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا اطهری زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا اطهری زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا اطهری زاده: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر زهرا اطهری زاده: ثبت نشده
  • تخصص دکتر زهرا اطهری زاده: دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل