ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
891
دکتر زهرا اکبری

زهرا اکبری

شماره نظام پزشکی: 133154
متخصص بیهوشی
دکترای حرفه ای پزشکی
97%
رضایت (2 نظر)
پزشکان آنلاین بیهوشی و مراقبت های ویژه منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

قیدار - قیدار، خیابان امام، بهارستان 11
درباره من

⮜ بیوگرافی

تخصص بیهوشی و درد و مراقبتهای ویژه (Anesthesiologist) در شهر زنجان شهرستان خدابنده (قیدار) با شماره نظام پزشکی 133154 می باشد میتواند شما را در درمان بیماریها و مشاوره درخصوص رفع مشکلات مربوط به بیهوشی قبل از عمل و نیز با استفاده از روش تزریق اپیدورال برای رفع کمر درد، دیسک کمر و درد سیاتیک پا یاری نماید. همچنین در خصوص پوست مو و زیبایی (ازجمله؛ تزریق بوتاکس، تزریق فیلر لب (ژل) گونه، چانه، لب، خط خنده، لایه سازی و جوانسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن، کاشت موی طبیعی با تراکم بالا و انجام مزوتراپی بعد از کاشت برای جلوگیری از ریزش موی سر، مزوتراپی برای درمان لک صورت، خال برداری و درمان زگیل و جوش صورت، لیزر موهای زائد) بصورت تخصصی و حرفه ای فعالیت دارند.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا اکبری را داشته است.

نظرات در مورد زهرا اکبری

97%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/02
پزشک را توصیه می‌کنمبرای ویزیت قبل از عمل جراحی مراجعه کردم بسیار با حوصله و دقیق معاینه کردن و ویزیت کردن و توصیه های لازم رو گفتن و مشاوره خوبی دادن‌..خیلی راضی ام
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف ا
فاطمه امیری
خانم دکتر پوستم جای جوشش رفع نشده
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/29
پزشک را توصیه می‌کنمبرای تزریق بوتاکس مراجعه کردم. بسیار خوش اخلاق و مهربان و باصبوری و سعه صدر بدون درد در زمان تزریق انجام دادن(که البته بدلیل رشته تخصصی ایشون که متخصص بیهوشی و درد هستن) و بسیار راضی بودم. در ضمینه تزریق ژل نیز بسیار تبحر دارند. همچنین برای کاشت مو نیز معرف دوستانم بودم و آنها نیز بسیار راضی بودن.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر زهرا اکبری، متخصص بیهوشی در شهر قیدار است. مطب دکتر زهرا اکبری در قیدار، خیابان امام، بهارستان 11 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 024-34229597 تماس بگیرید.

تاکنون 891 نفر از پروفایل دکتر زهرا اکبری، متخصص بیهوشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا اکبری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیهوشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا اکبری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا اکبری: قیدار، قیدار، خیابان امام، بهارستان 11
  • تلفن مطب دکتر زهرا اکبری: 024-34229597
  • تخصص دکتر زهرا اکبری: متخصص بیهوشی/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل