ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
861
کارشناس زهرا باغدار

زهرا باغدار

شماره نظام پزشکی: م-69789
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - کلینیک ناباروری مام
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا باغدار را داشته است.

نظرات در مورد زهرا باغدار

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس زهرا باغدار، کارشناس مامایی در شهر تهران است. مطب کارشناس زهرا باغدار در کلینیک ناباروری مام واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 02142500 تماس بگیرید.

تاکنون 861 نفر از پروفایل کارشناس زهرا باغدار، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس زهرا باغدار در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس زهرا باغدار امروز 11:40 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس زهرا باغدار، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس زهرا باغدار: تهران، کلینیک ناباروری مام
  • تلفن مطب کارشناس زهرا باغدار: 02142500
  • تخصص کارشناس زهرا باغدار: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل