ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر زهرا حیدری سورشجانی

زهرا حیدری سورشجانی

شماره نظام پزشکی: 133997
متخصص جراحی زنان و زایمان
100%
رضایت (6 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

فارسان - فارسان، شهید بهشتی، کوچه هجده طبقه اول هتل ارم سابق
درباره من

انجام سزارین/ عمل لابیاپلاستی/ درمان واژینیسموس/ درمان زگیل تناسلی/ تستHPV/ درمان عفونت‌های مقاوم به درمان/ سفید کردن ژنیتالیا و تنگ کردن واژن بدون درد و خونریزی با دستگاه/ درمان بی اختیاری ادرار بدون درد و خونریزی با دستگاه/ تزریق ژل/ روشن کردن ناحیه بیکینی کشاله ران وزیر بغل/ بهبود ارگاسم و برطرف کردن دردهای لگنی/ مراقبت های دوران بارداری/ عمل پرینورافی/ درمان خشکی واژن و بوی بد واژن/ عمل هودکتومی/ از بین بردن اکنه و جوش روی باسن/ درمان افتادگی سیستوسل و رکتوسل (افتادگی مثانه و رحم)/ پلاسما تراپی/ پاپ ایمیر و غربال گری سرطان های زنان/ کار گذاری IUD

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا حیدری سورشجانی را داشته است.

نظرات در مورد زهرا حیدری سورشجانی

100%
رضایت (6 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک هفته پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار با حوصله، خوش بر خورد، حاذق و عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ح م
حوا مولائی آرپناهی
ویزیت شده
یک ماه پیش | مطب دکتر زهرا حیدری سورشجانی
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی دکتر خوب وباحوصله ای هستن وبه صحبت بیمار بسیار توجه میکنن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین دکتری هستند که تا به حال باهاشون برخورد داشتم، اخلاق خیلی خوبی دارن، خیلی گرم و صمیمی هستن، خیلی خوب با صبر و حوصله به مشکلی که داشتم گوش دادن و در مورد مشکلم توضیحات لازم رو دادند، خیلی خوب معاینه انجام دادن، تو کارشون خیلی حرفه‌ای و حاذق هستن، از اینکه خانم دکتر رو برای درمان انتخاب کردم کاملا راضی هستم و ایشون رو به دیگران هم توصیه میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر زهرا حیدری سورشجانی، متخصص زنان و زایمان در شهر فارسان است. مطب دکتر زهرا حیدری سورشجانی در فارسان، شهید بهشتی، کوچه هجده طبقه اول هتل ارم سابق واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09130688238 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر زهرا حیدری سورشجانی، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (6 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا حیدری سورشجانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زهرا حیدری سورشجانی امروز 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا حیدری سورشجانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا حیدری سورشجانی: فارسان، فارسان، شهید بهشتی، کوچه هجده طبقه اول هتل ارم سابق
  • تلفن مطب دکتر زهرا حیدری سورشجانی: 09130688238
  • تخصص دکتر زهرا حیدری سورشجانی: متخصص جراحی زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل