ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
796
دکتر زهرا ربانی خواه

زهرا ربانی خواه

23 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 049559
فلوشیپ ویتره ورتین- سگمان خلفی
98%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان دماوند (غرب به شرق) بعد از اتوبان امام علی، رو به روی ایستگاه فرودگاه، جنب نمایندگی تویوتا، پلاک1040
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا ربانی خواه را داشته است.

نظرات در مورد زهرا ربانی خواه

98%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ل م
لیلا مشهدیعلی شیرازی
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان دکتر مسعود جوادی
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی راضی بودم وواقعا ازرفتارمحترمانه کارکنان بسیارزیاد رضایت داشتم خیلی باارامش ومحترمانه رفتار میکردند
پسندیدنگزارش
ارسال
ع ک
عشرت کریمی اسبفروشانی
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان دکتر مسعود جوادی
پزشک را توصیه می‌کنمازهمه نظر بی نظیر بود
پسندیدنگزارش
ارسال
م ا
محمود ارژمند
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار مودب و خوش برخورد و دقیق هستند. با دقت فراوان معاینه کردند و بر خلاف بسیاری از پزشکان با دقت توضیحات لازم را دادند و به پرسشهایم پاسخ دادند و نیز با توضیحات خودشان نگرانی‌ام را برطرف کردند. قرار شد یک ماه دیگر مجددا برای معاینه مراجعه کنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
زهرا ربانی خواه

دکتر زهرا ربانی خواه، فلوشیپ ویتره ورتین- سگمان خلفی در شهر تهران است. مطب دکتر زهرا ربانی خواه در خیابان دماوند (غرب به شرق) بعد از اتوبان امام علی، رو به روی ایستگاه فرودگاه، جنب نمایندگی تویوتا، پلاک1040 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 02178553 تماس بگیرید.

تاکنون 796 نفر از پروفایل دکتر زهرا ربانی خواه، فلوشیپ ویتره ورتین- سگمان خلفی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 98٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا ربانی خواه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زهرا ربانی خواه 12 اردیبهشت 8:45 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ ویتره ورتین- سگمان خلفی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا ربانی خواه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا ربانی خواه: تهران، خیابان دماوند (غرب به شرق) بعد از اتوبان امام علی، رو به روی ایستگاه فرودگاه، جنب نمایندگی تویوتا، پلاک1040
  • تلفن مطب دکتر زهرا ربانی خواه: 02178553
  • تخصص دکتر زهرا ربانی خواه: فلوشیپ ویتره ورتین- سگمان خلفی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل