ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
126K
دکتر زهرا عیدیان

زهرا عیدیان

شماره نظام پزشکی: 131851
فوق تخصص رشد و غدد کودکان
4.8
از ۵
رضایت (793 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - کلینیک کودکان ایران :خیابان شریعتی - روبه روی بیمارستان کودکان مفید تلفن : 02122875659
درباره من

فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران.

رتبه اول آزمون پذیرش فوق تخصصی کشور سال 1396.

رتبه برتر بورد فوق تخصصی کشور سال 1399.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا عیدیان را داشته است.

نظرات در مورد زهرا عیدیان

4.8
از ۵
رضایت (793 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.9
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ص ت
صدف تاوتلی
پنج ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ایشان دکتر حاذق،توانا وخوش برخوردی می‌باشند،بنده سال گذشته برای روند رشد قدووزن دخترم که اکنون 13سالشه مراجعه کردم که از نظر جسمی ریز نقش بود ونسبت به همسالان خودش قدووزن کمتری داشت ،به متخصص وفوق تخصص های غدد زیادی مراجعه کردم ،یکی پیشنهاد هورمون رشد میداد ویکی منع می‌کرد،ترس از عوارض هورمون رشدموجب شد برای اطمینان بیشتر با متخصص دیگری مشورت کنم ،پس از اطمینان از درایت خانم دکتر عیدیان به ایشان مراجعه نمودم وبامنع تزریق به بنده اطمینان خاطر دادند که هنوز هورمون رشد درحال ترشح وبا قرص لووتیروکسین نصف دوز 50 و تقویت غذایی وورزش رشد کافی را خواهند داشت ،اکنون در حال درمان هستیم وتا کنون نتیجه رضایت بخش بوده،فعلا سوالی برایم پیش آمده که تا تعیین وقت امیدوارم بتونم بپرسم وبعددر صورت نیازمراجعه کنم (آیا اگه در این فاصله پریود بشه باید قرص لووتیروکسین قطع بشه؟)
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ک ر
کارن رحمانی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر زهرا عیدیان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام، اولین نکته ای که برای من جلب نظر کرد توجه و احترامی بود که خانم دکتر برای کودکان قائل بود. به خوبی با فرزندم ارتباط برقرار کردن و روند درمان رو به بیان ساده براش توضیح دادن. هنگام معاینه حریم خصوصی کودک رو رعایت کردن. سوالاتم رو با حوصله و دقیق پاسخ دادن. بسیار خوش برخورد هستن. من هر دو کلینیک آنا و ایران رفتم. هر دو خوب بود، بستگی به مسیرتون داره. اگر کلینیک شلوغ باشه ممکنه معطلی داشته باشه، ولی حتی اگر معطل بشید خانم دکتر اونقدر براتون وقت میذارن و با حوصله ویزیت میکنن که کاملا راضی از کلینیک خارج میشید. ما از چند جلسه ویزیت که با ایشون داشتیم بسیار راضی هستیم و به بقیه هم پیشنهاد میکنیم
10
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ا ت
امیرصدرا تاوتلی
دهیک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر عیدیان ،دکتر بسیار بسیار مهربان وحاذق وتوانا، پزشکی فوق العاده ،که باصبوری تمام به صحبتهای بیمار گوش داده وبه حالات واحساسات بیمار وهمراه او احترام قائل می باشد،بنده اولین بار بود که برای دخترم به مطب ایشان مراجعه کردم در طول 6 ماه برای اینکه نتیجه مناسب رو بگیرم وخیالم راحت بشه به5 دکتر مراجعه کردم وانتظار داشتم همانند بقیه پزشکان ومنشی هاشون اذیت بشیم ولی خوشبختانه برخورددرست ومناسب خانم منشی وبرخورد وتوضیحات خانم دکتر دید منو کاملا تغییر داد و100٪ این پزشک توانا رو برای کودکانتون توصیه میکنم.از خدا براشون تندرستی وعمر باعزت آرزومندم
7
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ه ب
هستی بیاتی صفا
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر زهرا عیدیان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من ویزیت متنی داشتم ولی در ویزیت های تلفنی و حضوری که با خانم دکتر داشتم ایشان با احترام و حفظ حریم شخصی برای بیمار برخورد می کنند. مهربان هستند به سوالات با حوصله پاسخ می دهند. برای روند درمان و بیمه کاملا بیمار را راهنمایی می کنند. برای من که از شهرستان می امدند کاملا توضیح دادند که چه مدارکی با خودم بیاورم که نیاز به مراجعه مجدد نباشد. شخصا به وجود چنین پزشک متعهد و مسولیت پذیری افتخار می کنم انشالله همیشه سالم و خوش باشند.
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ز ت
زهرا ترمه
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر زهرا عیدیان
پزشک را توصیه میکنم
باسلام وادب.خانم دکتر بسیار با حوصله ودقیق به صحبت‌های بیمار گوش میدن وبهترین راه حل معالجه رو پیشنهاد میدن برخوردشان خیلی عالی.من خواهر زادمو به خاطر بلوغ زود رس پیش ایشون بردم اول بچه نمیومد بعد که ویزیت شد نظر خواهر ززامم پرسیدم گفت خاله خیلی خانم دکتر خوشگل ومهربون بودن. خودش از عکسش که تو پروفایل دیدم خیلی مهربونتر و خوشگلتر بودن بازم میام.ممنون از صبر وشکیبایی خانم دکتر مهربان وحاذق
3
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
م ح
محیا حسنی
ویزیت شده
شش روز پیش
|
مطب دکتر زهرا عیدیان
4.7
پزشک را توصیه میکنم
سلام دکتر خوب و خوش برخورد بود و راهنمایی خوبی درمورد رشد دخترم داشتن و چون ویزیت تلفنی هم دارن برای من که از شهرستان میام خیلی خوبه چون جواب آزمایش رو گفتن می تونم براشون ارسال کنم و اینکه کمتر از یک ساعت در مطب منتظر بودم و دخترم اذیت نشد.
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ب ا
بهمن اعتمادی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
مطب دکتر زهرا عیدیان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار دکترحاذق وخوش برخوردی وماهری هستن ووقت کافی برای معاینه گذاشتن وخیلی خوب معاینه کردن ومنشی ایشان هم خیلی برخوردی خوبی بابیماران دارن وهمین اینکه دکتر یکی یکی بیماران را معاینه میکنن خیلی عالیه وباتوجه به اینکه ما از استان دیگه ای برای اولین بار پیش خانم دکتر رفته بودیم کمی تا نوبتمان بشه معطل شدیم طبیعی بود برای چنین دکتری ارزوی سلامتی وموفقیت دارم
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
م ا
مژگان احساندوست
ویزیت شده
هفت ماه پیش
|
مطب دکتر زهرا عیدیان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
به نام خدا. بنده پدر یکی از بیماران خانوم دکتر عیدیان هستم. نحوه دریافت نوبت، امکانات درمانگاه، نحوه پاسخگویی منشی، سرعت انجام کار مطلوب بود. پذیرش، ویزیت و معاینه خانوم دکتر عیدیان بسیار عالی است‌. با دقت و حوصله و اخلاق حسنه رفتار می‌کنند و پاسخگوی همه سوالات هستند و عجله برای ویزیت متعدد ندارند. خداوند به ایشان کمک کنه همیشه خوب باشند.
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
پ خ
پارسا خادمی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر زهرا عیدیان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من اولین باری بود که بابت چکاپ و رشد پسرم میرفتم به مطب خانم دکتر و در نوبت اول خیلی رفتار پرسنل خوب و عالی بود و خانم دکتر هم مهربون و به نظرم حرفه ای هستن و باید زمان بیشتری بگذره و ویزیت های بعدی و ... تا نظر قطعی تر هم حتما ارسال میکنم ولی به نظرم با توجه به اینکه فوق تخصص غدد هستن سواد بالایی دارن.
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ر س
ریحانه سادات کاشانی
ویزیت شده
سه هفته پیش
|
مطب دکتر زهرا عیدیان
4.7
پزشک را توصیه میکنم
معطلی بسیار کم بود ، رفتار پزشک بسیار خوب و صمیمی ،در حال پیگیری هستیم هنوز نمی توانم نظر خاصی بدهم باید تاثیر درمان را دید . البته ما مشکل خاصی نداشتیم و برای رشد و قد دخترم مراجعه کردیم.انیدوارم مپثر باشد
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
پذیرش۲۴
زهرا عیدیان

دکتر زهرا عیدیان، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم کودکان در شهر تهران است. مطب دکتر زهرا عیدیان در کلینیک کودکان ایران :خیابان شریعتی - روبه روی بیمارستان کودکان مفید تلفن : 02122875659 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22875659 تماس بگیرید.

تاکنون 126K نفر از پروفایل دکتر زهرا عیدیان، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (793 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 612 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا عیدیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زهرا عیدیان 15 مرداد 4:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا عیدیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا عیدیان: تهران، کلینیک کودکان ایران :خیابان شریعتی - روبه روی بیمارستان کودکان مفید تلفن : 02122875659
  • تلفن مطب دکتر زهرا عیدیان: 021-22875659
  • تخصص دکتر زهرا عیدیان: فوق تخصص رشد و غدد کودکان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل