ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
741
کارشناس زهرا فرسیابی

زهرا فرسیابی

1 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 1530111
کارشناس علوم تغذیه
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین تغذیه منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - بزرگراه همت-بعد از ستاری-خروجی کبیری طامه-خیابان بهار -بیمارستان فوق تخصصی امید-طبقه منفی 2 -بخش IVF
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا فرسیابی را داشته است.

نظرات در مورد زهرا فرسیابی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس زهرا فرسیابی، کارشناس علوم تغذیه در شهر تهران است. مطب کارشناس زهرا فرسیابی در بزرگراه همت-بعد از ستاری-خروجی کبیری طامه-خیابان بهار -بیمارستان فوق تخصصی امید-طبقه منفی 2 -بخش IVF واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-44403714 تماس بگیرید.

تاکنون 741 نفر از پروفایل کارشناس زهرا فرسیابی، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس زهرا فرسیابی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس زهرا فرسیابی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس زهرا فرسیابی: تهران، بزرگراه همت-بعد از ستاری-خروجی کبیری طامه-خیابان بهار -بیمارستان فوق تخصصی امید-طبقه منفی 2 -بخش IVF
  • تلفن مطب کارشناس زهرا فرسیابی: 021-44403714
  • تخصص کارشناس زهرا فرسیابی: کارشناس علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل