ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.7K
دکتر زهرا هادوی

زهرا هادوی

شماره نظام پزشکی: 132385
متخصص بیماری‌های کودکان
87%
رضایت (78 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

رفسنجان - بلوار خليج فارس_کلینیک سلامت
انار - انار بلوار ولیعصر(عج)
موارد قابل توجه: 1- در ساعت اعلام شده توسط سامانه به کلینیک مراجعه شود 2-با کد ملی بیمار اقدام به اخذ نوبت فرمایید در غیراینصورت نوبت شما لغو می شود 3- تمامی نوبتها بصورت غیرحضوری بوده از مراجعه حضوری خودداری نمایید 4-بهترین روش اخذ نوبت دریافت نرم افزار پذیرش 24 از بازار و سامانه نوبت دهی nobat.rums.ac.ir می باشد وارد مهم و قابل توجه بیماران در سونوگرافی 1- برای سونوگرافی شکم و لگن و کبد و کیسه صفرا لازم است 6 ساعت قبل از مراجعه ناشتا باشید 2-سونگرافی های برست(سینه)-آنومالی و NT در این مرکز انجام نمی شود    
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا هادوی را داشته است.

نظرات در مورد زهرا هادوی

87%
رضایت (78 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.1
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ن ز
نازنین زهرا کاظمی فرد
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر زهرا هادوی
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی دکترخوش برخوردی هستن وقت می‌ذاره برای مریضش صحبت های مریض می‌شنوه وبیخودی دارونمیده الان 3سال تقریبادکتردوتادخترامه نحوه برخوردوقت گذاشتنش برام خیلی مهم بوده
پسندیدنگزارش
ارسال
ع ش
علی شریف آبادی صالحی
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر زهرا هادوی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام. خانم دکتر فوق العاده مهربان،باحوصله،مسئولیت پذیر و دلسوز است ، و البته سواد علمی ایشان غیر قابل انکار هستش.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/04
پزشک را توصیه نمیکنمبا سلام اجاره دستگاه فتو تراپی (درمان زردی نوزاد)در منزل..برای همشهریان عزیز در شهرستان فاریاب.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09132491068 سالاری تماس حاصل فرمایید
پسندیدنگزارش
ارسال
ن ز
نازنین زهرا
1401/07/19
پزشک را توصیه می‌کنمفعلا جواب انچنانی نگرفتم
پسندیدنگزارش
ارسال
م ح
محمد حسین
1401/07/14
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: اطفال نارس
عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کیا
1401/05/29
پزشک را توصیه می‌کنمتشخیص ودرمان به موقع و پیگیری عالی و برخور د بسیار عالی خانم دکتر
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر زهرا هادوی، متخصص کودکان در شهر رفسنجان است. مطب دکتر زهرا هادوی در بلوار خليج فارس_کلینیک سلامت واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 5.7K نفر از پروفایل دکتر زهرا هادوی، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 87٪ مراجعین (78 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 71 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا هادوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زهرا هادوی 3 اردیبهشت 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا هادوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا هادوی: رفسنجان، بلوار خليج فارس_کلینیک سلامت
  • تلفن مطب دکتر زهرا هادوی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر زهرا هادوی: متخصص بیماری‌های کودکان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل