ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4.9K
دکتر زهرا  پارساپور

زهرا پارساپور

شماره نظام پزشکی: 116303
فلوشیپ طب خواب
80%
رضایت (5 نظر)

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - کیلومتر 10 خیابان امام خمینی (ره) - مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین(ع)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا پارساپور را داشته است.

نظرات در مورد زهرا پارساپور

80%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.0
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ن
نیما
ویزیت شده
1401/08/11 | مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین(ع)
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر از لحاظ ویزیت بیمار بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند، خیلی با دقت رزومه بیمار را جهت تشخیص گوش میدهند.و مهمتر از همه پزشک با وجدان و علمی هستند.سپاس از تلاش بی وقفه شأن برای حال خوبی که ایجاد میکنند.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهین
ویزیت شده
1400/11/09 | مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین(ع)
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من نوه ام خیلی خواب شبش بد بودولی با کمک خانم دکتر خیلی بهتر شد والان هم خودم زیرنظر دکتر هستم وراضی هستم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر زهرا پارساپور، فلوشیپ طب خواب در شهر اصفهان است. مطب دکتر زهرا پارساپور در کیلومتر 10 خیابان امام خمینی (ره) - مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین(ع) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-33866266 تماس بگیرید.

تاکنون 4.9K نفر از پروفایل دکتر زهرا پارساپور، فلوشیپ طب خواب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 80٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا پارساپور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زهرا پارساپور امروز 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ طب خواب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا پارساپور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا پارساپور: اصفهان، کیلومتر 10 خیابان امام خمینی (ره) - مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین(ع)
  • تلفن مطب دکتر زهرا پارساپور: 031-33866266
  • تخصص دکتر زهرا پارساپور: فلوشیپ طب خواب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل