ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
897
دکتر زهرا پورایران

زهرا پورایران

شماره نظام پزشکی: گ-3403
کارشناس ارشد گفتاردرمانی
کارشناسی گفتاردرمانی
100%
رضایت (5 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

مشهد - وکیل آباد 13
درباره من
  • (مراجعین گرامی توجه داشته باشید نوبت های اینترنتی ممکن است با نوبت های حضوری تداخل داشته باشد که در اینصورت توسط منشی جابجا خواهد شد لذا توصیه می گردد جهت هماهنگی و دریافت نوبت با شماره 09012502714 تماس بگیرید.)
  •  
  • کارشناس ارشد گفتاردرمانی

آسیب شناس اختلالات گفتار و زبان

فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی مشهد

 

 

حیطه های درمان:

درمان تاخیر گفتار و زبان

  • اختلالات تلفظی و وضوح گفتار
  • درمان لکنت در کودکان و نوجوانان

اختلالات گفتاری طیف اتیسم

درمان آپراکسی

درمان اختلالات بلع در کودکان 

درمان نقایص حسی-حرکتی صورت و دهان

اختلالات یادگیری مانند خواندن و نوشتن و ریاضی

بیش فعالی / نقص توجه و تمرکز

آمادگی کودک برای ورود به مدرسه

 

ارزیابی و درمان به صورت حضوری، آنلاین و ویزیت در منزل

 

مراجعین عزیز، برای هماهنگی و دریافت نوبت با شماره 09012502714 تماس بگیرید.

 

 

 

 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا پورایران را داشته است.

نظرات در مورد زهرا پورایران

100%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار کار بلد صبور خوش اخلاق و مهربان .خیلی سریع و به درستی تلفظ دخترم اصلاح شد. رابطه بسیار خوبی با بچه دارند بدون اینکه فشاری به کودک وارد شود تکلم اصلاح میشود. دخترم فکر میکنه کلاس بازی میره و خیلی دوست داره. خیلی راضی هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ن ع
نگین عباسپور
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار با اخلاق و باسواد و صبور و دوست داشتنی هستن و بساز کار بلد .. پسر بنده لکنت داشت ک درمان رو با ایشون شروع کردیم و خیلی خوب شده و کلا تغییر 100درصدی رو پسرم داشته در صحبت کردن و تلفظ.... لکنت هم مدتیه ثابت هست و نوسانی نداشته ک میتونه نشانه ی بسیار خوبی باشه... ممنونم ازشون..
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش اخلاق و مهربون و کاربلد هستند، کاملا وقت میذارند و به دغدغه های من گوش می دهند و راهنمایی می کنند، پسر من لکنت داشت و متاسفانه به دونفر گفتاردرمان دیگر که مراجعه کردم،نتیجه ای نداشت، ولی الان شدت لکنتش خیلی خیلی کمتر شده، من خیلی از کارشون راضی هستم.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدختر من در تلفظ چند تا صدا مشکل داشت، با چند جلسه مراجعه به ایشون، الان وضوح گفتارش خیلی خیلی بهتر شده، من واقعا راضی هستم.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمپسر من، 4 سالشه و تاخیر داره، چند تا کلمه بیشتر نمیگفت، به پیشنهاد یک نفر به ایشون مراجعه کردم و الان خیلی پیشرفت کرده و جمله میتونه بگه و اطرافیان متوجه تغییرش شده اند. کارشون عالی هست...
2پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر زهرا پورایران، کارشناس ارشد گفتاردرمانی در شهر مشهد است. مطب دکتر زهرا پورایران در وکیل آباد 13 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09012502714 تماس بگیرید.

تاکنون 897 نفر از پروفایل دکتر زهرا پورایران، کارشناس ارشد گفتاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا پورایران در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زهرا پورایران فردا 2:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد گفتاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا پورایران، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا پورایران: مشهد، وکیل آباد 13
  • تلفن مطب دکتر زهرا پورایران: 09012502714
  • تخصص دکتر زهرا پورایران: کارشناس ارشد گفتاردرمانی/ کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل