ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
866
دکتر زهرا کلانتری

زهرا کلانتری

1 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 1694291
دکترای دندانپزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یزد - خیابان امام خمینی، روبه روی سه راهی فهادان، کوچه شهید آبشوری
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا کلانتری را داشته است.

نظرات در مورد زهرا کلانتری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر زهرا کلانتری، دکترای دندانپزشکی در شهر یزد است. مطب دکتر زهرا کلانتری در خیابان امام خمینی، روبه روی سه راهی فهادان، کوچه شهید آبشوری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-36219250 تماس بگیرید.

تاکنون 866 نفر از پروفایل دکتر زهرا کلانتری، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا کلانتری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زهرا کلانتری 13 اردیبهشت 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا کلانتری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا کلانتری: یزد، خیابان امام خمینی، روبه روی سه راهی فهادان، کوچه شهید آبشوری
  • تلفن مطب دکتر زهرا کلانتری: 035-36219250
  • تخصص دکتر زهرا کلانتری: دکترای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل