ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.7K
دکتر زهرا کیانی فلاورجانی

زهرا کیانی فلاورجانی

شماره نظام پزشکی: 152265
تخصص چشم‌پزشکی
47%
رضایت (7 نظر)
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا کیانی فلاورجانی را داشته است.

نظرات در مورد زهرا کیانی فلاورجانی

47%
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
2.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
2.3
مهارت و تخصص پزشک
2.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/15
پزشک را توصیه می‌کنمدر روز 11 آبانماه 1401 در بیمارستان ضیایی اردکان ایشان (خانم دکتر کیانی)عمل جراحی آب مروارید چشمم نمودند و عمل جراحی ایشان بسیار خوب و موفقیت آمیز بوده است و از لحاظ اخلاقی ایشان از رفتار و اخلاق عالی اسلامی برخوردار هستند. بسیار سپاسگزارم از ایشان محمدابراهیم نیکونژاد
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر زهرا کیانی فلاورجانی، متخصص زنان و زایمان در شهر ایذه است. مطب دکتر زهرا کیانی فلاورجانی در شهر ایذه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 2.7K نفر از پروفایل دکتر زهرا کیانی فلاورجانی، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 47٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا کیانی فلاورجانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا کیانی فلاورجانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا کیانی فلاورجانی: ایذه، شهر ایذه
  • تلفن مطب دکتر زهرا کیانی فلاورجانی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر زهرا کیانی فلاورجانی: تخصص چشم‌پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل