ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.1K
دکتر دکتر زهره خداشناس

دکتر زهره خداشناس

10 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 141110
متخصص بیماری‌های پوست (درماتولوژی)
دکترای حرفه‌ای پزشکی
93%
رضایت (59 نظر)
پزشکان آنلاین پوست و مو منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

خرمشهر - بیمارستان: بیمارستان ولیعصر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر زهره خداشناس را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد دکتر زهره خداشناس

93%
رضایت (59 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک
کامران
1402/06/25
پزشک را توصیه می‌کنمآقایی 27 ساله هستم که از سن 18 سالگی دچار ریزش موی ارثی بودم مخصوصا در ناحیه ی فرق سر دکتر های زیادی رفتم و مزوتراپی هم کردم که متاسفانه بعد یک سال نتیجه اش از بین رفت حدود 3 ماه قبل از طریق اینترنت ایشون رو پیدا کردم و با توجه به نظرات مثبت کاربران از طریق اینستاگرم ویزیت آنلاین شدم و ایشون مشکل من رو با یه ویزیت حل کرد و حتی بهم گفت که نتایج رو بعد از شش ماه میبینم ولی توی این سه ماه حدود نود و پنج درصد موهام برگشته و حتی موقعی که خیس هست کف سرم معلوم نمیشه و الان خدارو شکر موهام رو دوباره کوتاه کردم چون قبلا مجبور بودم موهامو بلند نگه دادم تل کف سر معلوم نشه ... حتی دیگه سشوار هم نمیکشم آنقدر پر شده که خودش خوش حالته . خانم دکتر بسیار خوش اخلاق هست و خوب و با حوصله توضیح میده و اصلا پولکی نیست . الانم در حال درمان جوش های بدنم تحت نظر ایشونم . خدا ایشالا بهشون برکت و سلامتی بده که منو از این مشکل مو نجات دادن .
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
ابتسام
چطور میتونم نوبت بگیرم
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/07
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: مشکل پوستی، پوست چرب
زیبایی پوست بود ومن راضی بودم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/19
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: التهاب پوست، التهاب پوست
کیفیت درمان خوب ،نحوه برخورد پزشک عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/01/13
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر بسیار متعهد به اخلاق حرفه ای و صبور هستند. برای ویزیت و کارهای مختلف پیششون رفتم، بطور مثال برای جوانسازی صورت می خواستم آر-اف انجام بدن، گفتن روی پوست تو فقط 20 درصد جواب میده اگه راضیت میکنه انجام بدم، به نظرم کم پیش میاد متخصصین تو زمینه زیبایی پول در اولویت های بعدیشون باشه و کمتر صداقت نشون میدن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
ببخشید چطورمیتونم نوبت بگیرم
س
سما
1399/06/07
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
چطور میتونم نوبت بگیرم

دکتر دکتر زهره خداشناس، متخصص بیماریهای پوست در شهر خرمشهر است. مطب دکتر دکتر زهره خداشناس در بیمارستان: بیمارستان ولیعصر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 5.1K نفر از پروفایل دکتر دکتر زهره خداشناس، متخصص بیماریهای پوست بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (59 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر زهره خداشناس در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای پوست ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر زهره خداشناس، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر زهره خداشناس: خرمشهر، بیمارستان: بیمارستان ولیعصر
  • تلفن مطب دکتر دکتر زهره خداشناس: ثبت نشده
  • تخصص دکتر دکتر زهره خداشناس: متخصص بیماری‌های پوست (درماتولوژی)/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل