ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر زهره قره باغی

زهره قره باغی

20 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 98256
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
93%
رضایت (61 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

مشهد - محل کار: بلوار پیروزی - حد فاصل هاشمیه و هنرستان- نبش پیروزی 41- پ 27
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهره قره باغی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد زهره قره باغی

93%
رضایت (61 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/03
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من خیلی راضی بودم بسیاربسیار عالی بودند هم اخلاق حرفه ای ایشون وهم کارشون واقعا عالی هست.وانشالله وجودشون همیشه بابرکت باشه.من خیلی راضیم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/03
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان عاااااالی بوده برخورد ایشون عاااااالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/20
پزشک را توصیه می‌کنمعالی بودن من ک خیلی راضی هستم ازایشان
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رضا
1400/09/04
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام .حدود17 سال پیش که خانم دکتر تربت جام مطب داشتند من به سفارش یکی از اقوام نزدیکم که از کار بسیار عالی ایشان تعریف زیادی کرده بودن به مطب ایشان برای ترمیم یکی از دندانهای جلو که شکسته بود مراجعه کردم وایشان دندانم را ترمیم کردند والان بعداز 17 سال خداروشکر هنوز دندانم مثل روز اول صحیح وسالم هست ومن هروقت غذامیخورم وهروقت که بادندانم تخمه میشکنم برای ایشان دعا میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رضا
1400/09/04
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام .حدود17سال پیش که ایشان درتربت جام مطب داشتند من برای ترمیم دندان شکسته ام به سفارش یکی از اقوام که از کار بسیار خوب ایشان تعریف کردن به مطبشون مراجعه کردم ودندان شکسته ام را ترمیم کردند الان بعداز 17 سال خدارو شکر هنوز دندان مصنوعی که ایشان برام درست کردند مثل روز اول صحیح وسالم هست ومن هروقت غدا میخورم براشون دعامیکنم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر زهره قره باغی، دکترای دندانپزشکی در شهر مشهد است. مطب دکتر زهره قره باغی در محل کار: بلوار پیروزی - حد فاصل هاشمیه و هنرستان- نبش پیروزی 41- پ 27 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 051-38823580 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر زهره قره باغی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (61 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 9 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهره قره باغی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهره قره باغی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهره قره باغی: مشهد، محل کار: بلوار پیروزی - حد فاصل هاشمیه و هنرستان- نبش پیروزی 41- پ 27
  • تلفن مطب دکتر زهره قره باغی: 051-38823580
  • تخصص دکتر زهره قره باغی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل